Doctor Catalin Alius

EDS si Colonoscopia

Chirurgia Colorectala se adreseaza afectiunilor apendiculare, colonului, rectului si canalul anal si urmareste tratamentul terapeutic al bolilor maligne si a altor boli ce necesita tratament chirurgical.

Ce trebuie sa stii
pentru sanatatea ta

Pacienții, adesea nu sunt siguri de medicul de specialitate pe care ar trebui să îl vadă pentru starea lor. Răspunsul depinde de obicei de starea specifică a pacientului și de stadiul în care se află starea respectivă.

De ce am nevoie de endoscopie digestivă superioară?

Multe dintre afecțiunile tubului digestiv superior (esofag, stomac și prima parte a intestiului subțire) nu pot fi diagnosticate doar pe baza simptomelor sau a semnelor clinice, deoarece simptomatologia lor este superpozabilă. Altfel spus sunt afecțiuni care seamănă între ele și necesită investigatii suplimentare pentru o caracterizare adecvată și un diagnostic corect.

Doar pe baza unui consult clinic nu se poate stadializa o esofagită și nici nu  se poate diferenția  o gastrită de ulcerul gastric, așa cum nu se poate diferenția  un ulcer gastric care nu se vindecă de cancerul gastric. Pentru evaluarea aspectului, prelevarea biopsiilor sau extirparea unor leziuni este nevoie de o endoscopie digestiva superioara

Doctor Catalin Alius

Bring to the table win-win survival strategies to ensure proactive domination. At the end of the day, going forward, a new normal that has evolved from generation X is on the runway heading towards a streamlined cloud solution.

Aboneaza-te la newsletter

Înscrieți-vă la buletinul informativ pentru a primi toate noutatile medicale

Copyright by Florin Stoica. All rights reserved.